14 listopada 2011

10 rad jak tworzyć wartościowe artykuły.


     Precle, precelki, presell pages… istnieje wiele nazw na artykuły, które mają pomóc nam zwiększyć ruch na stronie WWW. Tak naprawdę nie ważne jest nazewnictwo, bo ono nam nie pomoże w tworzeniu wartościowej treści. Przedstawiamy 10 rad jak stworzyć merytoryczny artykuł, który wypozycjonuje Cię jako eksperta w swojej dziedzinie i zwiększy ruch na stronie WWW.


1.      Aby język giętki powiedział wszystko, co pomyśli głowa.
A w sumie to napisał J Tak naprawdę nie jest to zadanie łatwe. Wymaga od nas przede wszystkim pomysłu! Bez niego, żaden artykuł – nie stanie się hitem Internetu. Używaj prostego i zrozumiałego języka, bez specjalistycznego „żargonu”. Prosty i jasny przekaz to gwarancja Twojego sukcesu.

2.      MuF d0 mn13 Moow

Pokemony, L33T i inne wynalazki surowo zabronione ! Nikt nie przeczyta tekstu w którym roi się od błędów ortograficznych, czy „słodkich” literek. Artykuł ma być pomocny dla tych, którzy go czytają. Nawet najlepiej napisany artykuł, w którym znajdzie się masa literówek, nie będzie postrzegany jako dzieło wartościowe. W dzisiejszych czasach korekta jest czymś oczywistym! Pamiętaj, żeby przed wysłaniem swojego artykułu, zawsze „przepuścić” go przez Worda.

3.       Gdzie zamieszczać artykuły?

Pomimo, że wiele osób próbuje przekonywać, że nie ma znaczenia gdzie pojawi się nasz artykuł, tylko w ilu kopiach, nie dajcie się zwieźć. Nasza Agencja uważa, że liczy się przede wszystkim jakość! Artykuły mają m.in. na celu zbudowanie Twojego wizerunku jako specjalisty z danej dziedziny. Dlatego też, nie trać czasu na zamieszczanie swoich artykułów w serwisach bezwartościowych. Polecamy Wam w szczególności strony, na których możesz zamieścić artykuł do przedruku, np.: artelis.pl lub przedruk.pl

4.      Pisz na zlecenie!

Duże serwisy cenią sobie dobrych copywriterów, którzy potrafią przyciągnąć na stronę nowych użytkowników! Dlatego pisz na zlecenie ! Nawiąż współpracę z serwisami z Twojej branży i zaproponuj im napisanie wartościowego artykułu na wyłączność. Niech Twój podpis po artykułem stanie się Twoją reklamą!
5.      Ja Tobie, Ty mnie

Wymieniaj się artykułami! Znajdź serwis z Twojej branży i zaproponuj wymianę artykułów. Bądź ekspertem w swojej dziedzinie i dziel się swoją wiedzą z innymi.

6.      Testuj, pisz i zdobywaj klientów

Monitoruj rynek i dowiaduj się o nowościach z Twojej branży. Testuj produkty, pisz ich recenzje i bądź pierwszy ! Pamiętaj – Najlepiej być pionierem i leaderem!

7.      Praso nadchodzę!
Stwórz bazę danych z adresami kontaktowymi mediów, czasopism i stron, gdzie można zamieszczać informacje prasowe. Twórz na bieżąco notatki prasowe ze swojej branży i przesyłaj. Jeżeli uda się i Twoja notatki zostanie opublikowana – jesteś już w domu ! To najlepsza reklama!
8.      Daj się poznać z dobrej strony !

Wspieraj akcje społeczne, bądź sponsorem lub patronem ! Bierz aktywny udział w tego typu przedsięwzięciach. Następnie opisz swój udział i podziel się artykułem np. z Fundacją, której patronowałeś.

9.      Miej oczy wokół głowy

Monitoruj, gdzie pojawiają się kopie Twoich artykułów! Może uda się nawiązać współpracę z tymi serwisami.

10.  Koniec?

Ostatnia najważniejsza według nas zasada. Pisz merytorycznie! Portal, który zajmuje się sprzedażą sprzętu AGD i pisze artykuły na tematy związane z ezoteryką nie jest zbyt wiarygodny. Określ temat i główne punkty swojego artykułu – trzymaj się ich i nie pozwól, by fantazja powiodła Cie w innym kierunku.




Czekamy na Wasze opinie i komentarze ! 


Zapraszamy również do ściągania powyższego artykułu w wersji pdf. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz