Precle, precelki,
presell pages… istnieje wiele nazw na artykuły, które mają pomóc nam zwiększyć
ruch na stronie WWW. Tak naprawdę nie ważne jest nazewnictwo, bo ono nam nie
pomoże w tworzeniu wartościowej treści. Przedstawiamy 10 rad jak stworzyć
merytoryczny artykuł, który wypozycjonuje Cię jako eksperta w swojej dziedzinie
i zwiększy ruch na stronie WWW.
1. Aby język giętki powiedział wszystko, co
pomyśli głowa.
A w sumie to napisał J
Tak naprawdę nie jest to zadanie łatwe. Wymaga od nas przede wszystkim pomysłu!
Bez niego, żaden artykuł – nie stanie się hitem Internetu. Używaj prostego i
zrozumiałego języka, bez specjalistycznego „żargonu”. Prosty i jasny przekaz to
gwarancja Twojego sukcesu.
2. MuF d0 mn13 Moow
Pokemony, L33T i inne wynalazki surowo
zabronione ! Nikt nie przeczyta tekstu w którym roi się od błędów
ortograficznych, czy „słodkich” literek. Artykuł ma być pomocny dla tych,
którzy go czytają. Nawet najlepiej napisany artykuł, w którym znajdzie się masa
literówek, nie będzie postrzegany jako dzieło wartościowe. W dzisiejszych
czasach korekta jest czymś oczywistym! Pamiętaj, żeby przed wysłaniem swojego
artykułu, zawsze „przepuścić” go przez Worda.
3. Gdzie
zamieszczać artykuły?
Pomimo, że wiele osób próbuje przekonywać,
że nie ma znaczenia gdzie pojawi się nasz artykuł, tylko w ilu kopiach, nie
dajcie się zwieźć. Nasza Agencja uważa, że liczy się przede wszystkim jakość!
Artykuły mają m.in. na celu zbudowanie Twojego wizerunku jako specjalisty z
danej dziedziny. Dlatego też, nie trać czasu na zamieszczanie swoich artykułów
w serwisach bezwartościowych. Polecamy Wam w szczególności strony, na których
możesz zamieścić artykuł do przedruku, np.: artelis.pl lub przedruk.pl
4. Pisz na zlecenie!
Duże serwisy cenią sobie dobrych
copywriterów, którzy potrafią przyciągnąć na stronę nowych użytkowników!
Dlatego pisz na zlecenie ! Nawiąż współpracę z serwisami z Twojej branży i
zaproponuj im napisanie wartościowego artykułu na wyłączność. Niech Twój podpis
po artykułem stanie się Twoją reklamą!
5. Ja Tobie, Ty mnie
Wymieniaj się artykułami! Znajdź serwis z
Twojej branży i zaproponuj wymianę artykułów. Bądź ekspertem w swojej
dziedzinie i dziel się swoją wiedzą z innymi.
6. Testuj, pisz i zdobywaj klientów
Monitoruj rynek i dowiaduj się o nowościach
z Twojej branży. Testuj produkty, pisz ich recenzje i bądź pierwszy ! Pamiętaj
– Najlepiej być pionierem i leaderem!
7. Praso nadchodzę!
Stwórz bazę danych z adresami
kontaktowymi mediów, czasopism i stron, gdzie można zamieszczać informacje
prasowe. Twórz na bieżąco notatki prasowe ze swojej branży i przesyłaj. Jeżeli
uda się i Twoja notatki zostanie opublikowana – jesteś już w domu ! To
najlepsza reklama!
8. Daj się poznać z dobrej strony !
Wspieraj akcje społeczne, bądź sponsorem
lub patronem ! Bierz aktywny udział w tego typu przedsięwzięciach. Następnie
opisz swój udział i podziel się artykułem np. z Fundacją, której patronowałeś.
9. Miej oczy wokół głowy
Monitoruj, gdzie pojawiają się kopie Twoich
artykułów! Może uda się nawiązać współpracę z tymi serwisami.
10. Koniec?
Ostatnia najważniejsza według nas zasada.
Pisz merytorycznie! Portal, który zajmuje się sprzedażą sprzętu AGD i pisze
artykuły na tematy związane z ezoteryką nie jest zbyt wiarygodny. Określ temat
i główne punkty swojego artykułu – trzymaj się ich i nie pozwól, by fantazja
powiodła Cie w innym kierunku.
Czekamy na Wasze opinie i komentarze !
Zapraszamy również do ściągania powyższego artykułu w wersji pdf.
Zapraszamy również do ściągania powyższego artykułu w wersji pdf.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz